WE ARE, WE ARE.

Tjao!
Idag började dagen med en väldigt chill svenskalektion. Ingen lärare = inget jobb, höhö. Sen hade vi ett stycke idrott där det mest blev promenerande runt Höträsket. På matten blev det inte heller mycket jobbande, jag har varit väldigt oflitig idag måste jag säga. Vi avslutade med spanska till klockan tretton för våran lärare vi skulle ha sista lektionen var hemma. Jag blev ungefär lycklig.
Då blev det iallafall att ta bussen till the stad och köpa present till Emmelie som vi flickebarn ska till imorgon. Sen träffade jag systeryster en sväng och gick på typ ett ställe. Åkte hem sen och har knappt pluggar. Illllla. Har prov imorgon, vilket jag, inte helt oväntat, inte är ett dugg peppad på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0