UNDERKLÄDER OCH LÄPPGLANS...


vi hos emmelie summer 08'.

Tja! Kvällen spenderades hos Emmelie efter att jag fått mat i magen. Flickorna ovan var människorna jag lekte med. Vi sysslade som vanligt med lite allt möjligt. Spelade games som vi nötte förut, sminkade Emmelie med läppglans och ögonskugga i hela ansiktet, hängde upp underkläder (fråga inte..), glodde på tv med ett halv öga och surrade surrade surrade. En efter en lämnade sällskapet tills bara jag och Emmelie återstod. Jag cyklade dock hem bara en liten stund efter att Elin farit. Jag kan meddela att det var lite läskigt och att jag var andfådd när jag hoppade av cykeln. Det var denna resumé av kvällen. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gullig bild, hehe! :)

2009-05-09 @ 23:34:06
URL: http://elinhjort.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sött... ;)

2009-05-10 @ 21:42:04
URL: http://sandraaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0