NEDERBÖRD.

Idag har det väl varit en relativ vanlig måndag. Mentorstid på morgonen, so efter det, matte. På spanskan efter lunchen körde några limbo, det var rätt underhållande att se på. Efter spanskan gick jag och Elin till matsalen och inväntade matkärringarna Sandra och Emmelie. Jag fick även den stora äran att klia Sandra i pannan, oh Lord.
Sen hade vi bild där vi satt ute och ritade. Jag råkade börja på tre olika motiv utan att färdigställa, duktigt. Sen avslutade vi med en mystisk hälsa och då var det nederbörd, höhö.

Efter skolan låg jag i soffan ett tag innan jag blev less. Då plockade jag till lite i mitt rum och tamdadada! - lagade mat. Kors i taket liksom, det händer väl ungefär aldrig. Jag har även varit ut på en promenad i ungefär en timme och sen har jag gjort några situps, ryggups och "hantlat". Även det är väl kors i taket. Jag brukar nämligen vara bra på att tänka att jag ska göra nämnda saker, men det är svårt att få tummen ur och verkligen göra det. Nu ska jag glo lite på Spårlöst innan jag hoppar in i duschen. Sen ska jag bädda rent i sängen. Vad är ljuvligare än att gå och lägga sig nyduschad i en renbäddad säng? (kan hända att jag har skrivit liknande mening förut, jag ber så hemskt mycket om ursäkt i sånna fall... :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0