ME.

Jomen tja.
Just nu nöter jag John ME, han är braooo. Tänkte att det var bra att veta. Vad har egentligen hänt sen sist jag skrev? Söndagen spenderades för det mesta hemma. Var ute och sprang en sväng, sen kom syster, Elias, Anders och mormor till oss. På kvällen var vi och kollade på en lägenhet som hade hemskt fula tapeter. Oranget, blått, bårdar. På grund det och annat så blev vi inte speciellt intresserade av den.
Igår var det ju en måndag som ingen säkert missat. Jag var övertrött och höll på att skratta ihjäl mig ungefär hela dagen. Efter skolan åkte jag till stan och letade skolavslutingskläder men åkte hem tomhänt. Provade en "frän" klänning på Gina men den satt väldigt konstigt. När vi kom hem åt en nyttig middag som bestod av en massa vegetables, samt tzatziki och sånt.
Idag har det också varit en skoldag, en vanlig sådan. Finns nog inte något spännande att berätta. Adjö.

aoo, förresten. våran digitalkamera har gått sönder, anledningen till att inga bilder dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0