MAJSKOLV.

Tjaoo.
Gick tillbaka till skolan efter förra inlägget. Hade som sagt engelska där vi lyssnade på en text om kända personer som dött unga (Marilyn Monroe, Jimi Hendrix, Kurt Cobain, John Lennon). Jag och Sandra gick som vanligt efter halva lektionen och spelade gitarr. Det lät hemskt vackert, kan vi låtsas.
Hade sen idrott och jag hade ingen lust att spela fütbol så jag följde med Emmelie när hon hämtade sin cykel. Efter idrotten kom den hemska svenskaredovisningen. Skönt att ha gjort bort det men stolt blev jag ej. Jag glömde säga en del saker också, men som sagt - skönt att ha gjort bort det.
När jag kom hem från skolan kokade jag mig en majskolv och sen somnade jag i soffan.

En liten negativ sak som måste komma med är att jag måste gå en sväng till skolan imorgon fast vi har Operation Dagsverke. Jag glömde kvittot i skåpet så jag måste hämta det, suuuucks - big time. Tur att jag har nära får man väl säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0