LÖRDAG.

Godmorgon får jag väl säga trots att jag har varit vaken sen halv nio. Att sova på morgnarna går inte så bra för mig. Gårkvällen tillbringades hemma i soffan med gurka, morötter, chips, dipp och ett dåligt Så ska det låta. Och med min mor och syster, såklart. Angående Så ska det låta så sjöng dem så tråkiga låtar att nästan jag fick krupp.
Om ett tag ska jag duscha och sen ska vi på en fotoutställning som Annas kompis har. Jag är utställd, lite läskigt. För övrigt så är vädret lika grått och tråkigt som det har varit största delen av den här veckan. Nu får de här fem veckorna innan sommarlovet skynda sig för jag vill ha sommar, en solig och varm sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0