ICETEA.

Hål, baby!
Det var först tänkt att jag skulle följa med några väninnor hem till Emmelie men jag stannade hemma istället. Jag satt ute på balkongen och åt yoghurt och en macka och försökte intala mig själv att det var varmt. Svepte dock en filt om mig och satt där en stund och läste. När jag inte orkade lida mer lade jag mig i soffan och läste ut boken. Så nu var jag utan bok - igen.
För tillfället dricker jag isté och ska snart gå till skolan för dagens sista lektion, slöjd. Slutar ett idag, istället för två. Skönt. Då orkar jag kanskekanskekanske fara ut på en liten joggingtur. Det är dock stor chans att det inte blir så. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0