HÖ-HÖ-HÖ-HÖTRÄSKET.

Härlig dag, och då syftar jag på vädret. Tillbringade en del av lunchen på bergsvallen och jag hann få soleksem på bara ungefär en halvtimme. Sjukt vilka pigment jag har.
Bilden spenderades också ute, på en brygga vid Höträsket. Det var mycket härligt. Och även på hälsan var vi ute - en promenix runt the Höträsk. Slog mig ner i soffan ett tag när jag kom hem (hur ovanligt?) och sen blev det att gå till Konsum fram och tillbaka och köpa bakplåtspapper till mor min. Jag har även hunnit vara på en joggingrunda runt - just det, Höträsket. Imorgon är det den sista dagen med vanliga lektioner den här veckan, härligt är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0