EN EFTERMIDDAG I MAJ.

Jag for faktiskt ut på en runda runt Höträsket! Jag trodde knappt själv att jag skulle göra det.
Annars har jag inte gjort så mycket sen vi slutade för 4 timmar sedan. Suttit vid datorn är väl det enda. Skulle behöva plugga också, fan. Jag vill ha sommarlov mer än så häääääääär mycket nu. Jag antar att jag är inte ensam om att känna så. Jag är så sjukt less på allt som har med skolan att göra att jag skulle vilja spy på allt (och då hatar jag att spy).
Om en stund kommer mamma och Anna hem och då blir det väl att äta middag. Jag har inte ätit någon riktig mat idag så det blir nog gott vad det än är (nästan). Men eftersom att Anna ringde och frågade om vi har currysås antar jag att vi ska äta grillad kyckling eller något. Och det är ju inte helt fel det. Nu ska jag eventuellt göra några tal i matteboken och sen får jag väl kasta ett öga eller två på so:n. So long.

update: jag vill ju inte ljuga, vi skulle äta kassler och ris, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0