BÄRBART.

Tjenis.
Sitter i soffan med en sprillans ny bärbar dator. Pappa hade tydligen köpt en idag vilket inte var helt fel. Den stationära är ju gode seg.
Skoldagen idag var inte helt vanlig, den var ganska chill faktiskt. Hade låtskrivande på musiken. Våran muffinslåt var försvunnen så vi skrev en ny låt, om Ernie på nakenbad. På nolabbet byggde vi våra spagettibroar. Sen hade vi so, där fick vi bland annat tillbaka provet och jag maxpoäng, höhö. Även på matteprovet fick jag alla rätt, det var troligtvis en engångsförteelse för det har aldrig hänt förut. Skönt att avsluta terminen med sånna result iallafall.
Sista lektionerna fick vi se film samt äta onyttigheter om vi ville. Efter ett tag av tittande på en dålig film fortsatte vi med vårat brobygge istället och blev klara. Jag klippte mig även i fingret, klyftigt.
Strax innan fem hämtade pappa mig och Anna och vi for en sväng till Ica Sörbyhallen innan vi for hem. Har ätit middag och tänkte spela sims för ovanlighetens skull men så bidde det inte. För tillfället kollar jag lite halvt på Talang. Inte alltför underhållande dock. Imorgonkväll blir nog trevligare, firande av Elin, hos Elin med mina favvisar. Great är bara förnamnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0