BADMÖSSA.


Tja. Det blev att fara ganska tidigt från Elin. Vid tjugo över tio hämtade pappa mig. Damerna ska ju på breddläger klockan nio imorgonbitti.
Det var iallafall trevlans. Vi åt och höll på att skratta ihjäl oss när Elin öppnade ett av paketen - en badmössa som ser ut som en tårta. Sen gick vi ut i sommarkvällen och köpte glass på The Konsum. Angelica gick hem innan vi återvände till Elins place. Där satt vi ute och surrade. Som sagt så hämtade pappa mig vid tjugo över tio och vi rullade till byn. För tillfället har jag ont som satan i benen och Iprenförpackningen tog slut idag. Nu ska jag glo på tv innan jag slutligen går och lägger mig. Är trött, inte helt ovanligt att jag är det alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0