VIERNES.

   klickbart.

Godkväll. Idag kom en efterlängtad fredag. Jag hade ett läxförhör inom no:n som inte gick bra alls. Får väl säga att det var tur att det inte var provet, utan att vi har det nästa vecka. Efter skolan for jag in till stan för att gå runt där i min ensamhet. Inhandlade ett linne från ginatricot. Sen for jag hem och stresspackade ner det sista innan far min kom och hämtade mig. Vi for och handlade på Maxi och sen brummade vi vidare hem till Antnäs. Har spenderat det mesta av kvällen framför tvn och nu är jag trött som en mört och har lite huvudvärk. Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig snart.. Imorgon måste jag nog städa lite innan flickebarnen kommer. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0