UTMANAD.

Blev utmanad för ett par dagar sen, men var först inte hemma och sen har jag knappt suttit vid datorn. Då vet ni.

Utmaningen:
- Länka till den som utmanat. Angelica
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!

7 sanningar om mig:
- När jag var bebis kallades jag för "den orangea babyn" av en av mina systrars vän.
- Jag har aldrig blödit näsblod eller brytit något ben i kroppen.
- Jag dansade barndans förut och vi skulle prova på balett, jazz och modern. Jag började gråta för att jag inte ville dansa balett.
- Jag har bara varit utomlands en gång (över gränsen till Finland inte inräknat) och det var till Thailand 2006.
- Jag har aldrig träffat min farfar (dog långt innan jag föddes) och min farmor dog när jag var 1 år. Min morfar har jag träffat ett fåtal gånger.
- Jag har cirka 33 kusiner.
- I höstas märkte jag att jag kan göra en "blomma" med tungan.


Jag utmanar:
Alla som har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0