UNTIL WE BLEED.

Godkväll. Dagen idag blev mycket rolig. Den delade ut x antal skratt. Vi var som sagt på stan och jag lade undan kläder jag ska ha på Elias dop senare i mars. En vit, blåblommig kjol från h&m och en vanlig, svart, trekvartsärmad tröja. Kjolen fanns dock inte i 36, så jag fick ta 38 som var lite stor. Men den går väl att sy in. När jag provade kläderna gick brandlarmet på h&m förresten. Man var tvungen att lämna provhytterna så jag slängde på mig mina vanliga kläder. Kort därefter slutade det tjuta.. Vi gick och åt på Exotic också. Bortkastade pengar, det var inte ens gott. Sen gick jag och Elin runt och lekte att Sandra var en liten hund som hette Bernt-Göran. När vi var less på att gå på stan åkte vi till Elin och spelade ett moget spel. Efter ett tag plockade mamma upp mig och sen dess har jag bara varit hemma hela kvällen. Jag har sett på semestersvenskar och funderade på att se Slumdog Millionaire. Kom fram till att jag inte orkar för mamma ska väcka mig vid halv nio imorgon. Vill hinna träffa henne innan jag ska till stugan, som jag ska till imorgon med Anna och pappa. Så jag ska snart gå och lägga mig. Om 52 minuter är det min födelsedag, mohaha. Go'natt.


Kommentarer
Postat av: angelica

grattis grattis sara rara! <3

2009-03-05 @ 13:02:44
URL: http://paulineangelicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0