TRETTIONDE MARS NOLLNIO.

Idag har det varit en trött dag. Det känns som att jag skriver att jag är trött och/eller har ont i huvudet varje dag. Tyvärr är det ju sanningen också. Idag var det jobbigt att ta sig upp ur sängen på morgonen (också något jag skriver ofta). På skolan var det i stort sätt det vanliga. Vi hade knappt någon hälsa, Helena var någonstans. Vi fick sluta kvart över två och det var ju inte helt fel. Så jag gick hemåt och åt kladdkaka och såg äntligen klart Slumdog Millionaire. Placerade mig i soffan och såg Tyra Banks show och Top Model innan jag åt. Har även sysslat med att balansera kemiska reaktioner. Om ett tag ska jag duscha och sen ska jag verkligen försöka gå och lägga mig tidigt. Jag vill inte ha huvudvärk imorgon för jag vill träna. Jag orkar helt enkelt inte det när jag har ont i huvudet. Det dunkar och man får bara mer skallebank. Men det är jag det. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0