T W I L I G H T Ä R B E R O E N D E F R A M K A L L A N D E .

Tjo. Jag har jobbat matte idag, och jag är typ stolt över mig själv. Jag har annars bara skjutit upp det dag för det. Det gick ovanligt bra också, eller så var det ovanligt lätt kanske. Men med musik i öronen löser sig det mesta (haha). Jag orkade inte läsa något om sura och basiska grejor, eller om syror, eller om ph-värde eller något annat skit. För det första är jag inte ett dugg intresserad och det gör det hela ännu tråkigare, för det andra fick jag ett väldigt behov att se Twilight. Så jag har sett halva filmen, bara nionde gången jag ser den. På lördag blir det tvåsiffrigt tror jag. Jag ska möjligtvis se på den med väninnorna som kommer till byn då. Nu ska jag nog byta om lite, träning 17.00. Vi gör väl troligtvis 90 grader, så jag kommer väl ha huvudvärk senare. Säger som förut - mystiskt som fan. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0