SUNDAY.

Första mars, första mars, första mars. Kan inte våren bege sig hit nu? Jag är less på massa kläder, snö och kyla. Det var lite varmare några dagar tidigare i veckan och så var det circus tolv minus idag igen.

Igår gjorde jag, som jag sa, inte mycket på kvällen. Såg melodifestivalen och gick och la mig en halvtimme efter att det var slut. Jag kände mig lite sjuk hela dagen och somnade därför vid halv elva. Vaknade halv åtta (!) med halsont idag. Försökte somna om utan resultat. Ja, jag blev lite less. Halsontet gick dock över efter ett tag. Jag har inte sysslat med mycket. Legat och läst och sett på tv och inte känt mig helt piggelin. Det är great att det är sportlov till veckan, önskar bara att jag kunde vara lite friskare för tillfället. Imorgon får jag se vad som händer och fötter. Det skulle inte förvåna mig så där väldigt mycket om jag är hemma hela dagen. Men, som sagt, vi får se. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0