SLASK.

Tänkte bara slänga in ett sånt här kort och lite onödigt inlägg innan jag hoppar i duschen. Skola var det idag. Jag var hur trött som helst på morgonen men jag orkade mig upp iallafall. Som tur var så behövde vi inte välja till elevens val idag, utan vi har till onsdag på oss. För tillfället lutar det mot musik, men jag är ändå rätt osäker. Vädret var förresten vårigt idag. Plusset med det är ju att snön smälter bort. Minuset är slasket som bildas och man kan inte komma någon vart utan att fossingarna blir blöta. Detta hände på hälsan (promenaden) som vi hade. Eftersom jag fullkomligt hatar blöta fötter så var jag nog pinsamt irriterad. Får dock skylla mig själv lite. Tygskor kanske inte är det bästa.. Efter skolan läste jag några sidor i Så länge vi båda andas och sen somnade jag en stund. Ska gå och duscha ungefär nu, och sen fortsätta läsa. Den är så sjukt bra! Sen ska jag läsa alla böckerna på engelska tror jag. Det känns ju som att de är bättre på det "rätta" språket. Och eftersom jag älskar dem nu, så.. Nej, duschen var det. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0