RED LIPS.


Blev som sagt en stadstripp med Sandra. Ordet "mysko" nöttes flitigt, speciellt på Ica. Vi började våran resa genom staden med att gå förbi Sandra och hämta no-böcker. Sen vandrade vi vidare till Monki där jag köpte skorna ovan. Eftersom jag lider av allvarlig beslutsångest så vet jag inte riktigt om de ska behållas. Isåfall så måste jag iallafall byta till storlek 37. 37, jag alltså! Och det kan ju även vara en fördel om man kan spatsera utan problem, men det kan man ju alltid jobba på. 

Sen gick vi nog bara på H&M (där hårklämmor inhandlades), Gina Tricot och Bikbok. Vi skulle gå och köpa något ätbart att stoppa ner i våra hungriga magar och sen gå till kulturens hus och nöta no. Det blev visserligen att köpa något ätbart, B&J och cola (nyttiga klubben!), men vi gick till Sandra. Åt även pommes (ännu nyttigare..) och kastade ett hastigt öga mot syror och baser.

Efter den exlusiva middagen fick vi ett av våra ryck och vi sminkade oss vackert. Mer behöver inte nämnas. Tog bussen hem kvart i åtta och nu ska jag hoppa in i duschen. Sen väntar no:n.. Godnatt iallafall,

Kommentarer
Postat av: julialundberg

skorna är så himla fina :)

2009-03-23 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0