BRR.

Jag trotsade vädret idag. Det var någon minusgrad på morgonen. Jag tog på mig strumpbyxor och en tunn jacka. Det gick rätt bra först. Men sen när jag gick hem från Emmelie (där jag var med Elin och Sandra + Emmelie såklart, efter skolan) så höll jag nästan på att frysa ihjäl. Såg för ett tag sen att vägen här utanför var vit igen. När hann det snöa? I övrigt var dagen ganska bra, ganska vanlig, inte så jobbig. Fick veta att noprovet är uppskjutet till på tisdag. Det var bra för jag hade annars missat det på fredag och fått göra det själv till veckan. På slöjden blev jag äntligen klar med min kjol. Det tog sjuttioelva veckor kändes det som. Jag gjorde en massa fel så jag har fått sprätta flera gånger. Sen när den slutligen var klar så var den alldeles för stor så nu har jag sytt in den och nu är den väl helt okej. Bättre än innan, får jag väl lov att säga. Imorgon drar jag till Jäckvik och stannar till på söndag. Härligthärligt. Så det blir väl eventuellt lite skoteråkning, och förhoppningsvis några fräknar. Det beror ju på om solen vågar sig fram. Jag tror inte jag hinner skriva imorgon, så om jag inte skriver en rad eller två i helgen, så får ni redan i mitten av veckan ett ; trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0