BACK.

Jag kom hem från stugan igårkväll, och då blev det, som du ser, inte att skriva en endaste liten rad. På torsdag när vi kom fram var det svinkallt och jag skuttade omkring fullt påklädd - leggings, underställ, fleecebyxor, fleecejacka, jacka, m.m. Sen gjorde vi inte så mycket under helgen. Vi körde lite skoter, såg ett antal filmer och lite sånt. Innan vi for hem igår svängde vi förbi hos syster. När vi kom hem såg jag någon film på tv4+ som jag inte riktigt minns namnet på.

Idag var det back to school. Det var inte kul alls. Jag är skoltrött som en firre för tillfället. Känner typ ångest över att vi har noläxa till på fredag och noprov till nästa fredag. Jag tycker nämligen inte om no för fem öre. Efter skolan umgicks jag lite med Sandra, vi började se Slumdog Millionaire. Den verkade brao! Såg dock bara dryga halvtimmen av filmen. Senare på eftermiddagen kom syster med familj och mormor och 'firade' mig för att jag fyllde år i torsdags när jag inte var hemma. Så jag har ätit god mat och så ikväll. Och gosat lite med gullebebisen. Snart ska jag krypa till sängs, jag vill läsa Så länge vi båda andas som Anna har köpt idag. Men den ska givetvis hon läsa. Och gissa vem som har en syster som fixat twilight i dvdversion? :)) GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0