AND WE'LL MELT INTO EACH OTHERS ARMS.

Att det var vårväder idag gjorde mig glad. Solen värmde, det var plusgrader och droppade från stuprännor. Vi satt på Emmelies altan utan jacka på idrotten (hurtigt!), och frös inte det minsta. Nog för att jag ändå hade rätt mycket kläder på mig.. Sen satt vi på en bänk utanför skolan och då gick sorgligt nog solen i moln och det blev genast lite kallare. 

Jag och Sandra fick förresten för oss att vi skulle vara nyttiga idag. På skolan var det nämligen leverbiff, uh, och istället för att köpa godis på konsum köpte vi varsin viktväktardrickyoghurt (haha) och jag köpte mig en avokado. Sen bestämde vi + Elin och Emmelie, oss för att vi ska försöka att inte äta godis på ett tag. Det kommer nog spricka i helgen för min del. Jag ska bege mig till min systerysters stuga tillsammans med den andra systern och pappa. Tråkigt att jag inte kan följa med mina vänner på stan på fredag dock, Monki öppnar ju på torsdag! Så jag ska nog sluta efter lunch på torsdag och vara ledig fredag. Lite härligt ändå! :) Om en stund ska jag på träning i arcus. Jag tycker inte om den nya tiden lika mycket som de andra verkar göra - halv nio till halv tio, vilket betyder att man är hemma vid tio. Jag tycker nämligen att det är ganska skönt att ta det lugnt på kvällarna och "varva ner" innan jag ska sova. Det där såg rätt töntigt ut märkte jag Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0