HELGEN SOM PASSERAT.

Jag vet, jag vet. Jag sa att jag skulle skriva i lördags. Sanningen är den att jag påbörjade inlägg både då och igår men sen sket jag i det.
Fredagen, skolavslutningsdagen, var iallafall grymt bra. Direkt efter min skolavslutning brummade jag och mamman till stan för att se när Anna tog studenten. Fem långa år tills det är min tur. Herregud. Efter att vi hade gått fram och tillbaka på Storgatan för att se när hon åkte förbi på flaket på Smedjegatan så åkte vi hemåt. Då åt vi en massa gott och vid sju cyklade jag med Sandra, Emmelie och Mikaela mot Emma. Gick ner till den lilla stranden nedanför henne där det redan var en del människor. Efter en stund cyklade jag och några till Konsum. Hade bästa kvällen på länge med en hel drös människor. Vi eldade och hade allmänt trevligt. Gick in till Emma en stund innan jag och Sandra cyklade hemåt strax före ett.
På lördagen for jag, systrarna och Elias till Antnäs. Sofi och Elias for dock hem på kvällen. Jag somnade tjugo över ett och vaknade nästan tolv timmar senare på söndagen - 13.07. Spenderade hela dagen hemma utan att klä på mig normala kläder. Stack inte näsan utanför dörren förrän sent på kvällen bara för att få i mig lite frisk luft. Kort sagt - det var en väldigt lat och tråkig dag. Jag somnade strax efter fyra och vaknade 12.18 idag. Jag börjar sommarlovet med att vända på dygnet, höhö. Idag hoppas jag att jag hittar på något som är lite roligare än gårdagen var. Idag ska jag iallafall duscha och klä på mig, det är ett som är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0