STEKT FLÄSK.

Aloha!
Idag har vädret varit klockrent. 27 grader i skuggan och solsken, solsken, solsken. Mumma. Jag, mamma och Anna brummade till Boden, till Sofi, och låg utanför hennes hem och stekte fläsket. Soleksem fick jag på köpet. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - jag kan inte bli brun, hur mycket jag än vill. Vi började iallafall köra hemåt vid 18 men stannade och handlade på Kvantum i Boden.
När jag kom hem duschade jag, åt, klädde på mig och så vidare och sen gick ut till Elin och Emmelie vid niotiden. Gick dock upp till min balkong och spelade tärningsspel, vårat nya intresse. Dom gick strax efter tio, dom har ju psg i värmen imorgon. Jag avundas dom inte.

Jag kan ju ta och skriva kort om den intressanta gårdagen också; jag satt på balkongen och solade drygt en timme och på kvällen var jag med Elin. Klart slut.
Imorgon blir det troligtvis playan. Får väl smörja mig med solskyddsfaktor 350 eller nåt. Nej, men 20 får det nog bli faktiskt. Kul. Jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0