HOST.

Idag blev det att stanna hemma för min del. Vaknade halv sex imorse och hade sjukt ont i halsen. Hostade gjorde jag också. Jag somnade om och vaknade vid halv tio. Halsontet är nästan borta fast jag hostar fortfarande. Har spenderat min dag med mina kära vänner tvn och datorn.
Igår var jag sjukligt trött på morgonen så jag kom upp ur sängen 07.38. Kom fem minuter för sent till skolan, som tur var så hade vi ju bara mentorstid då. Efter skolan hade jag huvudvärk men åkte ändå in till stan med mor och syster. Hittade ett par jeans på H&M som jag köpte. Dem måste dock fållas upp, jag har ju inte långa ben direkt.
För tillfället funderar jag på om jag ska se någon film, Gossip Girl eller något helt annat.
Förresten så är jag ju inte liiiite sugen på att se New Moon nu när trailern har kommit. Det är sjukt, men jag längtar till november. Fast först vill jag ha en varm och härlig sommar. The end.


Kommentarer
Postat av: Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i juni! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg, detta ger dig 5 extra röster om du går vidare (glöm inte att skicka länken till ditt blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-) (Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-06-05 @ 21:09:08
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0