BAL.

Kan ju börja ungefär där jag avslutade i lördags. Stan var jag som sagt på, först med Elin och Emmelie och sen dök även Sandra upp. Inhandlade en rosa och en gul t-shirt för det otroliga priset 29.50 kr/st. Även ett hårspray fick följa med mig hem.
Igår sysslade jag först inte med så mycket. Blev less på att jag gjorde just det - ingenting. På eftermiddagen begav jag mig in i duschen och for och handlade med mor och syster. Såg Söndagsparty när jag kom hem och slog väl igen mina ögonlock strax före tolv.
Idag var det skola och dags för den sista skolveckan för det här skolåret. Även den näst sista vanliga skoldagen, som ändå inte var särskillt vanlig.
Efter skolan gick jag väldigt sakta hemåt i sällskap med Sandra som skulle till sin faster. 10 minuter från fotbollsplan och hem. Ungefär tre gånger så lång tid som det brukar ta.
För en stund sen kom jag hem efter att ha varit och sett på bal med Anna. Var inte många par, kanske 15 stycken. Imorgon ska Anna, då skulle det vara 75 par. Ska förövrigt smita från mentorsdagen och se på henne när hon är uppklädd till tänderna. Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0