09.06.18


Ett stycke suddig bild från igår. (Kofta present (från veromoda), top från h&m, jeansleggings från veromoda, skor från skokanonen och väskan är Annas.)

Igår åkte vi tillbaka till civilisationen igen. Mamma var inte hemma när vi kom och när hon kom så hade hon Sofi och Elias med sig. Sysslade inte med mycket alls på kvällen. Åt onyttigt kvällsfika, satt lite vid datorn och lade mig i sängen vid kvart över ett. Läste till halv tre. Vaknade tre gånger idag innan jag slutligen klev upp - först vid åtta, sen vid tio/halv elva och sen strax före tolv. Såg lite på Emil i Lönneberga som var på tv4film och hade en sovande bebis i famnen. När han senare förflyttades till en säng så vaknade han och var lika full i liv och busig som vanligt.
När klockan var före fyra någonting, så for jag, Anna och mamma till staden en kort sväng. Vi for även och handlade lite innan vi åter for hem. Har haft en ond huvudvärk som har börjat försvinna nu. Vet inte vad som sker ikväll, troligen ingenting om jag inte får tummen ur röven och sysselsätter mig med något. Jag måste klura lite på det där. Vi hörs, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0