WORK FOR WHAT YOU WANT.


Tjenaretja!
Gårkvällen började som så att jag träffade en flicka vid namn Elin på den vanliga mötesplatsen - Konsum. Därifrån begav vi oss på våra cyklar mot stan och Sandras place. Väl där lämnade vi cyklarna och gick till Kioskpirren. Där inhandlades lite candy, bland annat äckliga tefat. Vi vandrade vidare genom staden och hamnade i Norra hamn där vi satt ett tag innan vi promenerade vidare förbi Gültza och placerade oss på bryggan vid Hälsans. Efter att vi suttit där ett tag och surrat och lyssnat på musik hämtade vi cyklarna och trampade vidare mot lägenheterna dit Sandra ska flytta. Efter en snabb titt trampade vi åter igen iväg genom stan och hem till Sandra. Drack vatten och lite sånt och sen cyklade jag och Elin hem mot Bergnäset igen. Var hemma en halvtimme före midnatt, halv tolv alltså.
Som ni ser så blev det en hel del flackande och farande men det var iallafall en hemskt trevlig kväll. Det är som väldigt bra att Sandra är hemma igen.

Idag var det tänkt att vi skulle fara och steka, men det tillät inte vädret. Så istället blev det en sväng på stan med samma brudar som igårkväll. Det jag köpte var kulglass och hårklämmor, samt bytande av ett linne. Var väl hemma igen före fyra någongång och då blev det mest att ligga i soffan med huvudvärk och kliiga ögon. Blir inte att gå ut någonting ikväll, men nu ska jag iallafall lämna datorn. Puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0