5!



Jag hatar att heta Sara med fem s. Men det är så det blir när man inte har fantasi till att komma på något bättre. Tänkte göra en ny blogg idag, Seka.blogg.se som jag har skrivit om tidigare. Men nu hade det blivit upptaget. Så jag ska klura lite på om jag kommer på ett bättre namn. Det lär ni ju få reda på.

Idag har jag iallafall varit ut på en kort prommis med mamsen. Det började blåsa och några små regndroppar föll på oss så vi var hemma igen ganska snabbt. Nu har jag dämpat min hunger med hjälp av lite honungsmelon och väntar på maaat! Grillad kycklingfilé, klyftpotatis och sallad. Mamma hade även slängt ihop någon sås med crème fraiche, soltorkade tomater och fetaost. Har jag nämnt att jag gillar mat? Det är tur att jag har en mamma som kan laga mat alltså.

Ikväll blir det att umgås med Elin, Sandra, Sanna och Jenny. Vet inte vad vi ska hitta på men något blir det ju alltid. Återkommer när jag återkommer. Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0