OH MAYBE IT ALL JUST BURNS LIKE A LIVING HELL.

Nej, jag har inte varit i stugan tills nu. Kom hem i söndags, precis som planerat. Men att blogga är inte lika underhållande som jag tyckte att det var förut. Jag känner inte att det "ger" mig något, förutom att jag i framtiden kan läsa vad jag gjorde. Men då kan jag ju lika gärna skriva dagbok. Nu ska jag iallafall bara skriva när jag har lust och inte om varje sysslolös och icke sysslolös dag. Då vet ni.
I stugan var det iallafall rätt trevligt. Träffade en hel del släkt- som vanligt när man är där under Ökx marknad, och hann bara fiska några minuter innan vi åkte i söndags. Det resulterade i noll firrar. Om man inte räknar med dem pappa plockade upp med nät.
I veckan har jag hunnit pallra mig till Boden med Anna och mamma och hälsat på Sofi och Elias. Jag och alla utom den förstnämnda kom oss iväg på en promenix innan vi åt gott. Grillad fläskytterfilé (tror jag), majskolvar, fyllda champinjoner, zucchini och hemmagjord potatissallad med fetaost och grejor i. Det var inte helt fel kan jag tala om.
Igår var det tänkt att jag och några brudar (Emma, Elin, Angelica, Sandra & Mikaela) skulle steka på en strand vid älven. Men det är en liten strand och det var redan folk där så då satte vi oss på en gräsplätt en bit därifrån. Tog dock inte av mig till bikini för det var inte nog varmt för min smak. Satt dock med ena halvan av ansiktet mot solen vilket resulterade i en ganska röd ansiktshalva. På kvällen umgicks jag med tjejorna igen och vi cyklade till donken och köpte McFlurry. Sen cyklade vi mot Sandra, men stannade en stund i Norra Hamn. Väl hos Sandra fick vi lyssna till hemligheter där den ena var roligare än den andra, haha. Strax före tolvslaget cyklade vi hemåt. Jag och Mikaela hade dock deeptalk ute på gården i drygt en timme innan var och en gick hem till sig. Slevade i mig lite yoghurt vid televisionen innan jag tvättade av mig och kröp till kojs med Om jag kunde drömma för tredje gången i ordningen.
Idag har jag gjort ungefär ingenting vilket är ganska vanligt och tråkigt för att vara jag. Det ska jag troligtvis fortsätta med ända till imorgon då jag förhoppningsvis ska kunna pallra mig iväg från el apartamento. Avslutar med några dåliga mobilbilder, enjoy!



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag, Sandra och Emma pratade om att besöka PDOL på dagen imorgon. För att gå på marknad och tivoli för skojskull. Följer du med om vi far? :)

2009-07-23 @ 21:38:39
URL: http://elinhjort.blogg.se/
Postat av: Elin

Det blir inget av det, typ. Men tårta blir det nog!:)

2009-07-24 @ 10:57:46
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0