BEAT ME, HATE ME, YOU CAN NEVER BREAK ME.

Min blogg förfaller. Dör! Har (som ni eventuellt har sett) inte skrivit sen måndag förra veckan. Ovanligt för att vara jag.
De två nätterna i Elins stuga blev iallafall skrattfyllda och trevliga. När jag kom hem därifrån hade H&M-paketet kommit så då provade jag alltihopa. Av det jag beställde ska jag endast behålla en sak- en bikini. Lila och leopardmönstrad, tuufft!
I helgen gjorde jag inte särskilt mycket vad jag kan komma ihåg. Umgicks med Elin en stund på lördagskvällen. Spelade spel, såg film och käkade faktiskt bara lite godis.
I måndags kom största storasystern och Elias och dom är här fortfarande. Så det enda jag har gjort den här veckan är att umgås med de flesta av mina familjemedlemmar. Och varit på stan tre dagar i rad.
Igår efter stadsturen köpte vi pizza och for till mormor. När vi kom hem igen gick jag och Sofi en liten promenad. Avslutade kvällen med melon, vindruvor och té. För en gångs skull åt jag inte onyttigt på kvällen. Kompenserade ju för pizzan, höhö.
Idag har jag som sagt varit på stan igen, med mina systrar. Har endast föjt med som sällskap och inte köpt så mycket som en godis. Snart blir det middag och sen måste jag packa. Ska till stugan imorgon och stannar där till söndag (vad jag vet). iAdios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0