28 JULI.


Haha, min fot råkade visst komma med på ett hörn.

Chokladfundue, jordgubbar och banan.


Idag kom Elin och Emmelie hit strax före ett, om jag inte minns helt fel. Vi låg ute på gräset och "solade" en väldigt kort stund. När klockan var strax efter två mötte vi Sandra vid OK. Vi promenerade till Ica och köpte gubbar, bananer och cremé fraiche och sen vandrade vi hem till mig och gjorde det ovan - chokladfondue. Det satt inte helt fel i kistan. Satt och surrade och busade till jag skulle äta och dom for hem. Var iallafall en väldigt trevlig dag, kan som inte vara mycket mer med det sällskapet. Imorgon ska jag nog inte roa mig med särskilt mycket men på torsdag blir det troligtvis stan. iCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0