Fredag!

Idag var det mycket tyngre att gå upp än igår. Jag somnade ungefär lika sent också, läste först och sen låg jag och tänkte på allt och inget, sen läste jag lite till. Minns inte ens att klockan har ringt. Men mamma väckte mig iallafall strax efter sju och så sov jag lite till, till kvart över sju. Dagen var riktigt lugn. Gjorde någon musiktävling först. Petra satte på en låt och så skulle man skriva artist och låttitel. Våran grupp vann, hehe. Sen hade vi en tävling där vi skulle bygga ett högt torn med sugrör och piprensare. Det gick ju inte riktigt lika bra, haha. Vi gjorde även någon rita-sak. Åkte in till stan sen, kollade lite på Bikbok och gick och åt på Dagobert. Efter det begav vi oss mot Pontus och bowlade. Ritkigt kul var det! Efteråt gick jag på stan med Angelica och Sandra. Provade flera saker men inget var som så fint. Det var tråkigt då. Ikväll har jag inte gjort mycket. Ser på Let's Dance och sitter vid datorn om vartannat. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0