Tidsfördriv.


1. Tre namn jag lyssnar till:
Endast Sara.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är ganska ärlig och har mer och mer börjat säga vad jag tycker.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag är rätt blyg och "vågar" inte ta kontakt med folk.
4. Detta är jag rädd för:
Mörker och insekter (mest spindlar och getingar).
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Sömn, umgänge och mat!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Ljuga, såra någon medvetet (visst kan jag, men då mår jag inte bra efteråt) och en massa mer.
7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås, köpa kläder spela fotboll.
8. Detta vill jag göra just nu:
Fortsätta sitta här vid datoren ett tag och lyssna på musik.
9. Bästa känslan:
När man skrattar så mycket att man får ont i magen!
10. Värsta känslan:
Att inte känna sig omtyckt. Inte så att alla ska älska mig men, du kanske förstår.
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Jag har som ingen nu, men han ska väl vara ärlig, ha humor och så snäll såklart.
12. Är jag kär just nu?
Nej.
13. Jag vill gifta mig...
...en vacker dag om massa år.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Leva ett bra liv med familj, ha ett roligt jobb och ha massa upplevelser i form av resor medmera.
15. Min käraste ägodel:
Eftersom att jag inte äger mina vänner och min familj så svarar jag; jag vet inte.
16. Något jag vill ha i present:
SYSTEMKAMERA.
17. Detta har jag på mig just nu:
T-shirt, strumpbyxor, sockar, underkläder och en filt.
18. Favoritkläder:
Jeans, strumpbyxor/tights + klänning/kjol/tunika - det mesta alltså.
19. Favoritdjur:
Kan aldrig välja mellan kanin, hund och katt. Tyvärr så är jag ju allergisk mot kissemissar.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Det mesta.
21. Favoritlåtar just nu:
Just nu Rob Pattinson - Never think och Let me sign, Blue Foundation - Eyes on fire är de jag nöter mest i nuläget.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast: musik och syslöjd. Tråkigast: No och matte.
23. Stjärntecken:
Fiskarna.
24. En bok jag älskar:
Twilightböckerna.
25. En film jag älskar:
Pearl Harbor och Twilight (jag är ju twilightnörd..)
26. Tv-program jag gillar:
Gossip girl och One tree hill.
27. Favoritdoft:
Ingen aning.
28. Detta äter jag gärna:
Något gott kött, hehe.
29. Dricker helst:
Vatten.
30. Favoritgodis:
Choklad i inte allt för stora mängder.
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand igen!
32. Färg på mina ögon:
Någon blå/grå/grön-aktig.
33. Min längd:
Sist var jag 160.4 cm, så nu är det väl drygt 161.
34. Jag tror på:
Inget speciellt.
35. Jag spelar:
Fotboll.
36. Person jag beundrar:
Jag beundrar många personer för olika saker.
37. Så här bor jag:
Lägenhet och hus.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Har inte räknat, men så vitt jag vet så är det ingen.
39. Det här tänder mig:
Haha, inte vet jag.
41. Favoritfärg:
Jag har tråkigt nog ingen.
42. Favoritcitat:
Vet inte.
43. En hemlighet jag vet:
Hemligheter är ju inte direkt till för att avslöjas.
44. Bästa present jag fått:
Ingen som helst aning. Får alltid massa fina grejor.
45. Senast köpta skiva:
Markus Fagervall 2006, jag och Emma var ju galna i honom när han var/hade varit med i Idol. Lite pinsamt så här i efterhand, haha.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ärligt talat så vet jag inte rikigt. Hårfärgen?
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Vader, lår och mage.
48. Udda förmåga/egenskap:
Kan "rulla" på magen.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En firre. Nej, jag vet inte.
50. Vad lyssnar du på just nu?
Muse - Supermassive black hole.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har varit på skolan, bowlat och varit på stan.
52. Var är dina föräldrar från?
Norrbotten.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
Oftast min syster som sköter installationer.
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Jag vet inte, äter inte ofta på restaurang.
55. När badade du i en pool senast?
Vet inte vilken dag precis, men någon dag i höstas.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, alltså såna där små som man gör och visar upp för klassen. Och en kort en gjorde jag, Becky och Sandra på en julfest i fyran, haha.
57. Hur många barn vill du ha?
Två eller tre, men det kanske hinner ändras eftersom att det är ett bra tag kvar.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jazz och skrikrock, och massa.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jag får inte ens rösta.
60. Vad har du för TV-kanaler?
Ettan, tvåan, trean, fyran, femman, sexan, tv4+, tv4fakta, tv400, tv4film, MTV och kanske någon fler, huhu.
61. Har du åkt moped någon gång?
Ja, iallafall vespa.
62. Har du busringt någon gång?
Jodu.
63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nja, tveksamt.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Thailand.
66. Har du en egen trädgård?
Inte egen egen, men vi har ju en trädgård hos pappa iaf.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Ingen som helst aning.
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Jag tror det.
69. Badkar eller duschkabin?
Badkar, fast ibland är det skönare med kabin.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Haha, Twilight!
71. Favoritpizza?
Capriccosa (eller hur man nu stavar det).
72. Chips eller popcorn?
Chips for sure!
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Sandra, Elin, Emmelie, Hannah, Emma och Angelica som tittade på idag, på Dagobert, haha. Vi åt mackor ;)
78. Favoritchoklad?
Fazer.
79. När röstade du senast?
Om det är i något politiskt så har det aldrig hänt. Annars var det nog under WCPRC i femman eller sexan.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Vet inte om jag har ätit en hemodlad tomat någongång.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nä, det tror jag ej :(
82. Är du bra på matlagning?
Nej, inte speciellt.
83. Klarar du att tanka själv?
Har aldrig provat.
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nehejdå.
85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej.
87. Vad var det senaste du handlade?
Försvarets hudsalva!
88. Har du kräkts offentligt?
Nej.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Hitta den sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nja, då är det nog mer utseéndet man blir kär i.
91. Har du ringt något betalnummer?
Jag tror inte det.
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, det beror väl på varför man gjorde slut kanske.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Sofi, Elias och Anders på BB.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Nja, jag var ju inte flint iallafall.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Det som "följer med". Alltså inget eget inspelat.
96. Vad har du i din väska?
För tillfället, en halsduk, vantar, kofta, två böcker, plånbok.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Läser.
98. Vad är du tacksam för idag?
Att vi slapp vanliga lektioner, haha.
99. Var hittade du den här listan?
Tudda.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
De som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0