Tvåtusennio.


Så var det 2009 då. Nyårsafton var hur bra som helst. Jag, Sandra och Angelica kom till Emma vid nio, Emmelie och Elin var redan där. Vi sjöng (skrek) SingStar och började gå ut vid halv tolv. Vi gick först förbi Angelica och sen ner till båthamnen. Jag lovar, nästa år ska jag inte gå ut i tunna strumpbyxor på nyår (säger vi). När vi stått och sett på raketerna i stan så värmde vi oss lite hos Angelica innan vi traskade tillbaka till Emma. Där surrade vi och hade sjukt roligt fram till circus halv nio på morgonen. Vaknade tjugo i två idag så fem timmars sömn har jag iallafall fått. Det var mer än jag trodde. God fortsättning på 2009 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0