tjugotrenollsex.


Gókväll!
Nu ska jag skriva ett sånt här meningslöst och tråkigt inlägg som ingen ens tycker är roligt att läsa. Så den stora frågan är alltså, varför skriver jag? För skojs skull. Men iallafall. Kvällen har tillbringats (tillbringats har jag börjat skriva mycket) hemma och jag har vandrat lite mellan sängen, soffan och datastolen. Låg först och läste ut en bok som var brao, och sen såg jag parlamentet. När jag kom hem från Emma började jag med en header till henne som jag avslutade för ett tag sen. Behövde en till bild så kunde inte göra klart den på en gång. Har även knåpat ihop en till Angelica, men den blev jag inte alls nöjd med. Jag ska göra en till imorgon så får hon välja mellan dem. Nu ska jag gå i duschen och sen bädda min säng med nya sängkläder. Alltså inte nyanya, utan bara nya från garderoben där vi har sängkläder. Borde nog sluta här. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0