MED HUVUDET PÅ SNE.


Idag bröts mitt löfte

om inga onyttigheter mitt i veckan. Jag åt plättar (pannkakor, kalla det vad du vill) och då tog jag en liten glassklick på.. Men skit samma. Imorgon blir det nog mer onyttigheter, ska ha partyparty hos Sandra. Ni behöver ju inte tolka ordet party som party, om ni förstår vad jag menar. Blir iallafall övernattning där, mysigtmysigt.

Idag har jag varit på skolan ytterligare en torsdag. Jag åkte skridskor idag igen på idrotten, och jag ramlade. Det är rätt underhållande att ramla faktiskt! Dagen flöt väl på som vanligt, och jag hann klart med matten som skulle göras klar den här veckan. Känns skönt, hatar att ha skolarbeten att göra på helgerna. När jag kom hem idag bestämde jag mig först för att inte gå på träningen, jag var trött som ett as och hade huvudvärk. Sen ändrade jag mig och gick på träningen, då blev jag piggare och huvudvärken gick nästan över. Så jag gjorde ett bra val. Har suttit i soffan med no-boken och försökt plugga lite till imorgon, har läxa. Det gick inget vidare. Jag skrev ner en massa fakta, men orkade inte läsa igenom det. Jag har hur som haver lunch innan lektionen imorgon, så kan ju alltid läsa på lite då. Bra att veta! Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, de ska jag göra, gulledu!

2009-01-30 @ 15:14:50
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/
Postat av: Robert Pattinson

Beautiful!

2009-01-30 @ 20:28:42
URL: http:// robert pattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0