MATTE.

Inte helt oväntat så blev det en vara-i-pyjamas-hela-dagen-söndag idag. Klev upp från sängen strax före tolv om jag minns rätt och sen placerade jag mig i soffan. Där satt jag i princip hela dagen med matteboken framför mig. Skrev ner en siffra då och då medan jag kollade på Canadas Next Top Model. Efter att jag hade ätit satte jag mig istället vid köksbordet och och gjorde klart de fyra tal jag hade kvar. Då gick det minsann fortare. Ska komma ihåg det till nästa gång. Nu ska jag nog kolla igenom min bokreflektion och rätta till lite saker. Ska även gå och duscha om ett tag. Har lust att gå på stan imorgon. Får se hur jag gör. Skulle som behöva träna på lite läxor också. Stan är betydligt roligare, men läxorna är ju tyvärr viktigare... Äh,


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0