Made in Sweden.

Detta har varit en fullkomligt vanlig och ganska lat dag. Steg upp kvar över sju imorse, och jag har märkt att jag hinner om jag stiger upp då. Ställer klockan alldeles för tidigt egentligen. Fast sen är det ju så att jag inte kan kliva upp ur sängen om jag inte snoozar först.. Hade no och so på morgonen, det var jobbigt. På hålet stannade jag kvar på skolan för ovanlighetens skull, vi sysslade inte med så mycket egentligen. Slöjd var det sen och jag fortsatte med min kjol som jag är förjävla less på att göra. Har fått sprätta sjuttioelva gånger känns det som. Avslutade med engelska, fick bara läxa och så skulle man skriva om jullovet. Efter skolan gick jag raka vägen hem och lade mig soffan, somnade och sov mer än en timme också. Även den största delen av denna kväll har spenderats i soffan. Såg på semestersvenskarna i Thailandet, jag vill också dit nu! Är less på vintern och vill ha sommarsommarsommar. Såg även Andreas Carlsson och Baggarnas program Made in Sweden. Detta var väl det roligaste du har hört..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0