I fly like a paper, get high like planes.

Vilken slöardag det har varit idag alltså. Började med att mamma ringde och väckte mig klockan 10 för att jag ska kunna somna ikväll. Då blev jag sur och ställde klockan på halv elva och sov till då istället. Inte mycket längre men ändå. Låg i sängen till halv tolv och lyssnade på musik så att jag inte skulle somna om. Jag åt frukost vid tvn och befann mig i soffan till klockan fem ungefär. Undra om huvudvärken jag har för tillfället beror på det? Har duschat nyss och ska se Grammisgalan. Sen är det ju skola imorgon. Det är inte själva skolan jag är deprimerad över (även om jag gärna skulle ha lov ett tag till) utan det är att vakna så jäkla tidigt! Det är ju hur jobbigt som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0