HAVREKEX.

Hallå i stugan. Nu har Sandra precis lämnat mitt hem efter att hon umgåtts med mig sen vi slutade. Vi "spelade"  först gitarr och så kollade vi igenom lite gamla bilder på datoren. Måste säga att skoldagen gick relativt snabbt och lätt idag. På lunchen köpte jag och Sandra "havrekex" som vi så fint kallade dem, och coca cola. Sen satte vi oss i min trapp och skrattade ihjäl oss. Ungefär. Jag sprang upp till mig en sväng och Sandra satt kvar. Hon hade tydligen skrattat för sig själv. Det hade jag velat se! (fast då hade hon ju inte skrattat själv längre). När vi skulle ha bild fick vi komma in 5-10 minuter senare. Dumt att det var på just bilden, för det är det roligaste som sker under måndagen. Så slutade vi ju inte helt ovanligt dagen med en promenad på hälsan. Det var kallt om benen ska jag meddela..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0