Foto.

Första skoldagen har blivit avklarad och det var inte ens speciellt jobbigt att stiga upp imorse. Trots att jag sov cirkus 4 och en halv timme. Vi hade inte jobbig dag alla. Vi gjorde massa namnlekar och sånt för att lära känna och lära sig namnen på våra nio nya elever. Och de skulle lära sig tjugoen namn.. Så då var vi alltså 30 stycken i klassen då. Slutade tolv gjorde vi. Jag hade planerat att vara med Sandra och se Twilight (hon har inte sett den och jag kan ju som ni kanske märkt inte få nog av den) men det blev att vara med henne och Mikaela istället. Vi såg inte Twilight, däremot fotade vi i trappuppgången och utomhus i mer än en timme. Gick sen upp till mig och sjöng SingStar och sådant. Var riktigt trevligt. Får nog bilder av Sandra någon vacker dag också, så det kommer troligtvis upp här någongång. Imorgon ska vi bowla med klassen och så slutar vi ett eller två. Ska springa på biblioteket och Bikbok då tror jag, ska se om det råkar finnas jeansleggings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0