First.

Idag har jag varit på mitt livs första gitarrlektion. Jag blev glad imorse när jag fick reda på att de hade ringt till Sandra också, så vi spelade samma tid. Lycka! Annars gjorde vi väl inte så mycket speciellt på skolan, började med en ny uppgift på svenskan. Och så fick jag reda på att nästa bokreflektion ska vara inne vecka 5. Jag har börjat på en för några dagar sen, men jag tycker inte om att skriva bokreflektioner. Det känns som att de aldrig blir bra. Hade även idrott idag, det var inte ens jobbigt. Jag var på första träningen på evigheter också! Klockan fyra började den så det blev lite stressigt efter skolan. Det kändes skönt att träna igen alltså. När jag kom hem åt jag och ska snart bege mig mot duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0