FFFREDAG.

Jag tycker det är lite konstigt att de dagarna jag inte skriver på/knappt skriver på, så får jag mer besökare än de dagarna jag skriver några inlägg på. Mystiskt. Idag började fredagen dåligt. Vi hade ingen musik så hål blev det första vi hade när vi kom till skolan. Grymt irriterande, speciellt då musik är ett av favoritämnena. Så kvart i nio började vår första lektion, nolab. Vi gjorde nå grejsimojser och sen hade vi so. Gjorde frågor och såg på film. Åt lunch och sen gick jag hem, fick ont i huvudet. Har haft det flera dagar den här veckan, säkert bara för att jag tänkte att jag har börjat få mindre huvudvärk.
    Iallafall så gick jag hem, tog en ipren och la mig på soffan. Somnade där efter ett tag och kände mig helt mysko när jag vaknade, typ visste inte var jag var, haha! Efter ett tag kom Anna och mamma hem, och sen kom Sofi och Elias. Vi har ätit paj och sett på tv lite smått. Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0