WEEK.

Tjoho. Har ju som inte skrivit här sen i lördags. Orsak: datorn har fått virus, jippi. Kan ju ta veckan utan så mycket detaljer. Lördag: Var ute på en promenad på isen som sagt. Hade klätt på mig alldeles för mycket och höll ungefär på att svettas ihjäl.
Söndag: Var ute på en till promenad. På kvällen blev det bio med Anna, såg I taket lyser stjärnorna. 
Måndag: Skola och mycket mer minns jag inte.
Tisdag: Skola och sen träning i arcus. 
Onsdag: Samma som ovan. (Blev rädd för en spindel på slöjden också..) 
Torsdag: Skola och träning på bergsskolan. Höll på att dö medan jag satt i 90 grader, inte min starka sida alltså. 

Och idag har jag befunnit mig på skolan och det var rätt underhållande. 

Det blev ju inte ett mycket givande inlägg och det kan ta ett tag innan jag skriver igen. Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0