SANDRA.



Det blev en mycket trevlig kväll/natt hos Sandra och hon blev väldigt chockad över presenten - en firre. Det började med att jag, Elin och Emmelie köpte fisken (som är en slöjstjärt, Sandra döpte den till dynamit-harry) och sen for vi till Sandra. Vi väntade in Emma, fixade i ordning skålen och sen gick vi och åt på Österns Pärla. Mycket gott. Sen kom Angelica och vi åkte lite utter i stadsparken innan vi gick till Sandra. Då fick hon presenten och hon förstod knappt att det var en riktig fisk, haha. Kvällen fortsatte med att vi såg två filmer, åt en massa onyttigt och skrattade. Somnade faktiskt inte allt för sent, omkring halv tre tror jag det var. Jag vaknade sedan först vid åtta men somnade om till nio när de andra vaknade. Det går inte att sova länge när man sover borta. Och det är även mystiskt att man känner sig sjuk när man vaknar om man inte sover hemma. På morgonen for alla hem ganska fort. Jag stannade längst, tog bussen hem elva. Jag pressade ner täcke och kudde i min väska och den blev ganska fet. Har inte sysslat med mycket sen jag kommit hem. Jag har legat i soffan och glott på tv, men flera kanaler började strula så det funkade knappt att se. Mycket mer händer inte idag. Är rätt trött och känner mig lite sjuk. Over and out.


Kommentarer
Postat av: elin

hejdu! :) jag ska typ byta tillbaka till blogg. men kan göra en header åt mig? (a)

2009-03-01 @ 15:30:40
URL: http://elinhjort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0