POSITIVT.

Nyligt hemkommen från skolan. Slutade dagen med pissjävlahälsa, vädret är ungefär snöstorm och Helena ska fan ändå ut och promenera. Jag blir lessssss.

Den dryga veckan som gått sen sist jag skrev (förutom igår då) har väl inte bidragit med allt för mycket. I fredags kom några flickebarn till mig och vi hade det trevligt. Spelade rappakalja, surrade och skrattade. På lördagen for jag, mamma och Anna till Ikea. Köpte skrivbord, stol, hylla och spegel till mitt rum. Men jag är en idiot. Idiotidiotidiot. Jag satte in sakerna i mitt rum och nu vet jag inte ens om jag vill ha skrivbord längre. För jag kom fram till att jag knappt satt vid mitt förra skrivbord. Så nu ska jag fundera så det knakar om jag ska ha som jag har nu, eller om jag ska köpa en sittpuff (eller nåt) och ett sånt där lack sidobord från Ikea. Jag har stora problem alltså. På tal om bananer är jag sjukligt trött för tillfället och jag måste träna på gitarren. Allt är super idag, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0