LÄNGDSKIDOR ÄR SÄMST.


AJLAVJO!

Hallådär.

Dagen har varit rätt lugn om jag tänker efter. Vädret var toppen, och snön smälte på några ställen. Det var i och för sig rätt jobbigt på idrotten, vi hade längdskidor. Jag hatar det så hääääääääääääääääääääääär mycket. Jag räknade även ut att klassikern på 12 kilometer kommer ta mig sisådär 4 timmar. Nej, skidor är inte min starka sida. Inte alls.

Vi har sett på film på 3 lektioner också. Lejonkungen på spanskan och Oliver Twist på engelskan och svenskan. Efter skolan gick jag raka vägen hem, tryckte i mig en macka, bytte om och begav mig ner till vägen där jag blev upplockad för att åka till träningen. Kom hem circus kvart i sex. Har ätit middag och jag (det lilla äcklet) har inte duschat än. Ska göra det snart och sen ska jag äta en semla. Tjockt och gott. Precis som jag gillar't.

Kommentarer
Postat av: elin

SARA, klottra? (a) mitt ansikte.

2009-02-25 @ 14:58:19
URL: http://elinhjort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0