HJÄRTA.


Glad alla hjärtans dag
! (eller hur man nu säger)

Egentligen hade jag träning klockan halv nio imorse, men jag bestämde mig redan igår för att skippa den. Behövde få sova ut, kände jag. Men det blev tyvärr inte så länge som jag hade hoppats. Har iallafall hållit på och nysa en massa, och så har det kliat (av katterna alltså), så nu har de flyttat ner i källaren och pappa har dammsugit. Känner mig förkyld nu, så det kanske är en blanding av både förkylning och allergi.

Nu ska jag inte tråka ner er med sånt där "sjuksnack" som någon gammal kärring. Idag sker det nog inte så mycket för min del. Vill hemskt gärna umgås med väninnorna, känns som att  det var ett bra tag sen. Men jag är ju i byn och pappa skulle till sin bror som fyllde år igår och sista bussen hit går fem i sju. Toppen. Men jag får väl umgås med min syster, det är inte helt fel det heller. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0