F-F-FEMTONDE.

Godmorgon!

Igår blev det att följa med pappa in till stan när han hämtade Anna som hade jobbat. Vi for på Kvantum en sväng och sen hemåt igen. Såg klart en film som vi började se i fredags, fast jag hade sovit genom cirkus halva. Sen blev det att skjutsa pappa till hans bror och så for jag och Anna och köpte pizza som vi åt hos mamma. Spenderade kvällen i soffan där och sen for vi och hämtade pappa innan vi for hem igen. Jag och Anna var båda trötta, men vi ville se film. Först så råkade det bli fel film och sen tog det typ en halvtimme att flytta över en annan på USBminnet. Så vi sket i det och gick och sov istället. Idag ska jag bli fotad, scary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0